4.11.2024
Infopisteen työntekijä Myllyyn
Etsimme nyt ammatti- ja kielitaitoissia henkilöitä ServiceLabin infopisteelle Kauppakeskus Myllyyn. Haemme tekijöitä niin kokoaikaisiin kuin osa-aikaisiin työsuhteisiin. Perehdytys alkaa joulukuussa ja varsinaiset työt tammikuussa.
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Länsi-Suomen suurimpana se palvelee yli 5,5 miljoonaa kävijää vuosittain. 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja 91 000 m2 takaavat alueen kattavimman liike- ja palveluvalikoiman. Lue lisää: www.kauppakeskusmylly.fi
Myllyn arvot ovat lähellä, liikkeessä ja luottaen. Meillä keskiössä ovat ihm(eell)iset, niin asiakkaat kuin henkilökunta. Myllyn infopiste on yksi tärkeimmistä asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen jalkauttamispisteistä.
Haluatko sinä tulla mukaan täydentämään pientä ja tehokasta kauppakeskusjohdon tiimiämme? Olet sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi. Et pelkää tarttua hommiin, olet itsenäinen, organisointikykyinen ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:
- Ihmeellisen asiakas- ja työntekijäkokemuksen varmistaminen
- Asiakkaiden korkealaatuinen neuvonta, opastus ja avustaminen
- Kauppakeskuksen toimiston juoksevat tehtävät
- Markkinoinnin avustavat tehtävät
- Palautteiden kerääminen ja vastaanottaminen
- Viikoittaisten raporttien laatiminen
- Asiakaspalautteen käsittely ja raportointi
- Lahjakorttijärjestelmän koordinointi
Hakijoilta edellytämme täysi-ikäisyyttä, hyviä asiakaspalvelutaitoja sekä positiivista asiakaspalveluasennetta.
Millaiselle ihm(eell)iselle uskomme tämän tehtävän sopivan parhaiten?
- Henkilölle, jolla on erinomainen suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito.
- Henkilölle, jolla on hyvät englannin kielen taidot, sillä työssä kohdataan myös kansainvälisiä asiakkaita.
- Positiiviselle, iloiselle ja ulospäinsuuntautuneelle persoonalle.
- Oma-aloitteiselle henkilölle, joka tarttuu aktiivisesti erilaisiin työtehtäviin ja mukautuu vaihteleviin tilanteisiin.
- Huolelliselle ja järjestelmälliselle tekijälle, joka varmistaa asioiden sujuvan kulun ja tarkan toteutuksen.
- Henkilölle, jolla on perustason tietotekniikan osaamista.
- Henkilölle, joka viihtyy ilman tarkkoja rutiineja ja osaa priorisoida muuttuvia tilanteita. Myllyssä jokainen päivä tuo mukanaan erilaisia haasteita ja tehtäviä useilta eri tahoilta.
- Henkilölle, joka nauttii vuorovaikutuksesta erilaisten ihmisten kanssa. Infopiste sijaitsee kauppakeskuksen ytimessä ja työnkuvaan kuuluu myös lähes päivittäinen kiertely kauppakeskuksessa
Eduksi katsomme, kuitenkaan edellyttämättä:
- Ruotsin kielen suullista taitoa
- Kokemusta asiakaspalvelusta
- Kokemusta vastaanotto- tai infopistetyöskentelystä
Tehtävään valituille henkilöille tarjoamme:
- Viihtyisän ja nuorekkaan työympäristön
- Mahdollisuuden olla mukana kehittämässä palvelua kauppakeskuksessa
Lähetä hakemuksesi mukana lyhyt motivaatiokirje sekä CV. Muista myös ilmoittaa jos haet kokoaikaista tai osa-aikaista paikkaa.
HAE TYÖPAIKKAA